דלתות כניסה בעיצוב אישי

בבחינת חומרי הגלם אשר משמשים לייצור דלתות כניסה בעיצוב אישי, בוחנים את החומר של המשקוף, החיפוי, הדלת עצמה ולכל פרט שיכול להישמע בתחילה קטן כמו הידית ואפילו שילוב מנגנון הנעילה.

כל פרט חשוב וחומרי הגלם חייבים להיות איכותיים כדי שהדלת תישאר בדיוק באותו מצב לאורך שנים רבות ותשב לך הנאה גדולה מדי יום.

דלתות כניסה בעיצוב אישי – שלב אחר שלב

שלב ראשון – בשלב הראשון מומלץ לבחון את האתר ואת הגלריה של קום רום-דור. לאחר בחינת הדלתות השונות שכבר עוצבו במקום, יכול להיות שיהיה לך רעיון איזו דלת כניסה מתאימה לבית הפרטי שלך.

שלב שני – שיתוף ברצונותייך. באפשרותך לחלום על הבית שלך ולדמיין אותו לפרטי פרטים. התפקיד שלנו הוא להפוך את החלום למציאות ולתכנן יחדיו את דלתות כניסה בעיצוב אישי עד לשביעות רצונך.

שלב שלישי – מדידות. מרחב הבית שלך יכול להיות יחיד ומיוחד. ישנם מקרים רבים בהם דלתות הכניסה הרגילות אינן מתאימות למקום וזאת בשל סיבות שונות, מכוונות או שלא מכוונות. המטרה שלנו היא ליצור דלתות כניסה בעיצוב אישי בהתאמה למקום ולא לשנות את המבנה הקיים כדי שהדלת תתאים לו.

שלב רביעי – ייצור והתקנה. לאחר עיצוב הדלת, לקיחת מידות ובחינה של המקום, אפשר להתחיל לייצר את הדלתות ולבסוף להתקין אותן אצלך בבית. השלב הרביעי והאחרון הוא הרגע אליו חשוב לך להגיע כשהחברה תדאג לדלת המתאימה בדיוק לרצונותייך ולנתונים הקיימים במקום.

להגשים את חלומות העיצוב ולעמוד בתקציב השיפוץ או הבנייה

תהליך בניית בית או עיצוב בית קיים מורכב משלבים רבים ויכול להישמע לעתים מסובך. בפועל, כאשר נבחרים אנשי המקצוע הנכונים ומתבצע תכנון מקדים, אין כל סיבה שלא להגיע לשביעות רצון מהתהליך והתקציב.

כדי ליצור דלתות כניסה מיוחדות בעיצוב אישי שמתאים לצרכים שלך, מומלץ לשתף את החברה בתקציב העומד לרשותך, בבקשות השונות שלך ולבחון יחדיו כיצד אפשר להגשים לך את כל הרצונות. מבחינת החברה, יש לה עניין להפוך את הבית שלך למושלם ולהיות חלק מרגש בתהליך ולכן כל שעלייך לעשות הוא לשתף אותנו בכל חלומותייך.

תהליך העיצוב משלב בין הטכנולוגיה והרצונות שלך

תהליך עיצוב של דלתות כניסה בעיצוב אישי הוא תהליך מרגש. היום הטכנולוגיה המתקדמת מאפשרת ליצור שלל דלתות ועיצובים. היא מאפשרת לשלב בין חומרים שונים ולקבל תוצאה של דלתות מעוצבות, עמידות ואיכותיות הנשארות כמו חדשות לאורך שנים.

כדי ליצור את העיצוב המושלם עבורך ועבור הבית שלך עלייך להתחיל בחלומות, עלייך לחשוב כיצד הבית שלך ייראה ומה כבר ראית שמצא חן בעינייך. כיוון שהטכנולוגיה עומדת לרשותך, אין כל צורך להגביל את החלומות או הדמיון אלא להפך, לתת לו דרור ולשתף את החברה כך שתהפוך את החלום שלך למציאות.

נשמח לעמוד לרשותך

אנו, בחברה רום-דור, נשמח לעמוד לרשותך ביצירת דלתות כניסה בעיצוב אישי. אנו מאמינים כי עלינו להתגמש ולמצוא את הפתרונות הנכונים לך ביותר. לדלת הכניסה המושלמת כל שעלייך לעשות הוא ליצור איתנו קשר.